יום ראשון, 18 במרץ 2012

יחסי ציבור לעורכי דין – כאשר מדובר בתיקים שיש בהם עניין לציבור


כיום עורכי דין רבים מבינים כי שהמקרים בהם הם מטפלים עשויים לעורר עניין בקרב הציבור. חשיפת המקרים בציבור עשויה לחשוף את עורכי הדין לתקשורת. החשיפה לתקשורת עשויה להיות מועילה לעורכי הדין, אבל לחשוף אותם לתגובות של הקהל לטוב ולרע. לכן, משרדי עורכי דין רבים בוחרים להיעזר בשירותיו של משרד יחסי ציבור האחראי בין השאר על העברת המידע לאמצעי התקשורת.

הקשר בין יחסי ציבור לבין עו"ד


מה לעשות בעת ניהול משברים

כאשר פורץ משבר בחברה הוא מלווה בתחושה לא נעימה בקרב המנהלים. ברוב המקרים טיפול במשבר ינוהל על ידי האיש שעומד בראש החברה ואילו החלק התפעולי יטופל על ידי צוות ניהול משברים בעת משבר חשוב מאד לפעול בצורה מהירה כלומר, לזהות את הבעיה ולאחר מכן להגדירה. לאחר מכן במידה ויש עניין לציבור, מומלץ לצאת עם הודעה מסודרת לתקשורת במידה והמשבר פגע בלקוחות שלכם. השלב הבא הוא לעדכן את העובדים לגבי המצב ולהבהיר להם כי יש להתנהל רק באמצעות גורם מוסמך בדרך כלל דובר. כדאי להתנהל בצורה אחראית ולהודיע ללקוחות שניזוקו.  

דובר רוה"מ בשיחה קשה עם כתב BBC



מה כולל תחום דוברות

כיום יש עלייה משמעותית בפעילות יחצנות. בזירת התקשורת הישראלית הכתב מושפע מעבודתו של הדובר אשר במקרים רבים מספק לו חומרים לכתבה. באקדמיה, דוברות היא מקצוע נחשק ומבוקש הכולל לימודי תיאוריה והתנסות המכשירים את הסטודנטים להתמודדות עם מצבים שונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה