יום ראשון, 18 במרץ 2012

מה תפקידו של משרד יחסי ציבור


משרד יחסי ציבור טוב ידאג  שישמעו את קולך בכל מקום
משרד יחסי ציבור אחראי על העברת מסרים של הארגון אל קהלי היעד בתוך שימוש באמצעי התקשורת השונים. על מנת להעביר את המסר בצורה ברורה משרד יחסי ציבור עושה שימוש בכלים שונים כמו למשל, העיתונות הכתובה, רדיו, אינטרנט, כנסים, ימי עיון ועוד. שימוש באמצעי התקשורת הללו יבטיחו שהמסר יעבור בצורה הטובה ביותר אל קהל היעד.

מה תפקידו של איש יחסי ציבור

איש יחסי ציבור במסגרת תפקידו צריך לדאוג שהלקוח שלו יהיה בתודעה של הציבור, זאת באמצעות סיקור תקשורתי חיובי שיגרום לשינוי של קהל הדעת. לרשותו של איש יחסי ציבור עומדים מספר אפשרויות כגון, מסיבת עיתונאים, העברת ידיעות לאמצעי התקשורת השונים. הצורך בהעסקת איש יחסי ציבור נוצר בעקבות הצורך של החברה לבנות את התדמית של החברה. איש יחסי ציבור במסגרת תפקידו אחראי על בניית מותג לחברה.

שירותי דוברות הן דבר חשוב אצל פוליטיקאים
כיצד פועלים שירותי דוברות

שירותי דוברות מטרתם לייצג את הארגון בצורה הטובה ביותר מול אמצעי התקשורת בצורה מקצועית. בשנים האחרונות תחום הדוברות הולך וצובר תאוצה בעקבות התפתחות אמצעי התקשורת הרבים כמו למשל, עיתונים יומיים, מגזינים, ירחונים ועוד. כיום ארגונים רבים מעסיקים אנשי תקשורת המספקים שירותי דוברות. לצורך כך הם יהיו בעלי רקע מתחום העיתונות על מנת להבטיח כי המסר יועבר בדרך המהירה ביותר. שירותי דוברות פועלים בכמה חזיתות של אמצעי התקשורת כמו טלוויזיה ורדיו כיד להגיע אל קהל היעד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה