יום ראשון, 18 במרץ 2012

מהו כולל קורס ייעוץ פוליטי


ייעוץ פוליטי הוא קריטי לפוליטיקאים מתחילים
כיום ישנם מגוון קורסים העוסקים בייעוץ פוליטי ומטרתם היא להכשיר את המשתתפים לניהול קמפיין איכותי תוך בניית תוכנית עבודה. במסגרת קורס ייעוץ פוליטי יינתנו דוגמאות מתוך מקרים אמיתיים, וכן מפגשים עם מנהלי קמפיינים ויועצים פוליטיים לצד סדנאות תרגול לבחינת תרחישים אמיתיים שעשויים לקרות.

מה כולל שירותי יחסי ציבור

שירותי יחסי ציבור כוללים כתיבת כתבות באמצעות אנשי תקשורת. חברת יחסי הציבור לא משלמת לעיתונאים כדי שיכתבו עליה דברים חיוביים, אלא מדובר בשיתוף פעולה של שני הצדדים ביחד המשרד והעיתונאים מקדמים כתבות שונות. סוג כזה של כתבות נתפסות כאמינות בעיני הציבור הרחב בשל התוכן. כאשר עיתונאים מפרסמים חוות דעת על מוצר כלשהו הם נתפסים אמינים וכאלה שהשקיעו לא מעט זמן בהכנת התחקיר. הציבור מגלה קושי להתווכח עם עובדות ומאמין לפרסום. 

ניהול משבר בצורה נכונה ימזער תקלות עתידיות
ניהול משברים של ארגון קטן

בשונה מארגון גדול, ארגון קטן לא יכול להרשות לעצמו לשכור את שירותיו של מומחה בתחום ניהול משברים. כאשר ארגון קטן נקלע למשבר, מומלץ לערוך הדרכה בת כמה שעות לכל הצוות. ההדרכה נותנת כלים להתמודדות עם משבר. מדובר בכלי אפקטיבי ביותר שבשעת משבר מוכיח את עצמו. הכלי הראשון הוא הכנת התגובה. ברוב המקרים התגובה כוללת לקיחת אחריות, הכרזה על פעולות שונות על מנת לתקן את המצב וכן בקשת סליחה במידה ולקוחות נפגעו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה