יום ראשון, 18 במרץ 2012

מה כולל מערך דוברות חדשני


כיום מערך הדוברות באינטרנט הוא
אחד הכלים החזקים בתחום היח"צ
כיום כל בעל עסק מבין כי בעת משבר חשוב מאד לפנות לשירותי דוברות. אם בעבר שירותי דוברות היו מקובלים  בעיקר בפלטפורמה של העיתונות הכתובה הרי כיום, מקובל גם להעביר מסרים גם ברשת האינטרנט. מערך דוברות חדשני הוא מערך המשלב בתוכו את אמצעי התקשורת הכתובים והאלקטרוניים ביחד. מערך דוברות חדשני יכלול שירות של מיתוג ועיצוב העסק מחדש, כתיבת מסרים שיווקים בבלוגים ובפורומים, וכן הפקת עלוני מידע לתושבים. לשם כך יש לשכור שירותי דוברות מקצועיים. דובר מקצועי יהיה בעל רקע בתחום התקשורת ויהיה מסוגל להתמודד עם מצבים שונים.

 כיצד  חברת יחסי ציבור יכולה לסייע לארגון שלכם בעת משבר

·         הגדלת החשיבות של הארגון – בעת משבר חברת יחסי ציבור יכולה לסייע לכם להגדיל את החשיבות של הארגון על ידי יצירת תדמית חיובית לארגון.
·         תמיכה של הארגון במוצר מסוים – כאשר צוות העובדים בארגון יביע תמיכה במוצר מסוים אז  הפופולאריות שלו בקרב הציבור צפויה לעלות.
·         קבלת ייעוץ בתקופת משבר- לארגונים רבים אין את הכלים להתמודד עם משבר ולכן בתקופה של משבר חשוב מאד לקבל ייעוץ כדי לדעת כיצד ניתן לצאת מהמשבר במהירות.  
·         תקשורת יעילה עם צוות העובדים - ארגון שנמצא בתקופת משבר חייב לשתף את העובדים שלו בלבטים ובתוכניות לעתיד.

עם הארגון שלך חווה משבר כדאי לשכור את שירותי חברת יחסי ציבור
ניהול משברים – מה מתרחש ביום שאחרי  

היום שאחרי המשבר הוא יום לא פשוט המלווה בחשבון נפש מצד ההנהלה. אולם, יועצים רבים ממליצים לנצל את התקופה של המשבר ולהתמקד בתחום של ניהול משברים כלומר, לחשוב כיצד ניתן לנהל את המשבר בצורה אפקטיבית ולא להיכנע. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה