יום ראשון, 18 במרץ 2012

מה חשוב לבדוק בעת בחירת חברת יחסי ציבור


כיום כללי המשחק השתנו ואנשים מבינים את החשיבות של חברת יחסי ציבור בארגון. בבואכם לבחור חברת יחסי ציבור יש צורך לבחון מהם הצרכים של החברה שלכם ולפיכך לבחור חברת יחסי ציבור. לאחר שבחרתם חברה מסוימת חשוב לוודא כי החברה מייצגת רק אתכם ולא אנשים אחרים. כדי לוודא שבחרתם נכון חשוב מאד לבקש מהחברה שתשלח לכם מידע אודותיה.

מרבית חברות יחסי ציבור מחזיקות מחלקת דוברות
מקצוע דוברות - מחייב הפקת לקחים

אדם שבחר במקצוע כמו דוברות מחויב להבין כי מדובר בתחום בו הפקת הלקחים מתבצעת באופן מיידי. לכן, כדי להצליח בעסק יש ללמוד מטעויות על ידי ניתוח מקרים. במסגרת העבודה יש לבחון את הדרכים בהן הקולגות מתנהלות וללמוד מהכישלונות  וההצלחות. 

ניהול משברים - לא לחפש אשמים

בדרך כלל בזמן משבר מנהלים נוטים לחפש אשמים ולסגור חשבונות עם האחראים לפרוץ המשבר. האשמות הנזרקות לחלל האוויר עשויים לפגוע בעובדים בטווח הארוך ולפגוע במוטיבציה שלהם, בייחוד עם האשמה נופלת על אנשים שלא עשו דבר במקום לחפש אשמים. לכן, בעת משבר חשוב מאד לשמור על אנרגיה חיובית ולהשקיע משאבים ליום שאחרי לשיקום החברה. ביצוע תהליך ניהול משברים ועריכת תחקיר מסודר עשוי למנוע טעיות בעתיד. התחקיר בסופו של דבר חייב לשנות את דרכי ההתנהלות של החברה. חברה המבצעת תחקיר ומפיקה את הלקחים היא חברה שעשויה ללמוד מהטעויות שלה ולייעל את דרכי ההתמודדות לפעמים הבאות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה