יום שלישי, 12 ביוני 2012

מה תפקידה של חברת יחסי ציבור


ישנם לקוחות שמשוכנעים כי יחסי ציבור נוצרים במטרה קסם. אולם התוצאות לא יגיעו בעצמן, אלא יש צורך לעבוד קשה כדי לראות תוצאות. משרד יח"צ שלא מפעיל את הלקוחות שלו הוא משרד כושל. מחובתם של העובדים במשרדים לדחוף את העשייה ולהגיש רעיונות. גם ללקוח יש צד בעניין. הוא מצידו חייב לדחוף וליזום רעיונות רבים, אחרת המשרד עשוי למצוא את עצמו עם לקוח פסיבי.

יחסי ציבור תוך שימוש בשיווק גרילה


ייעוץ פוליטי – כיצד לבחור את היועץ הנכון
קמפיין פוליטי לא יכול להיות שלם ללא יועץ פוליטי. חשוב מאד לבחור יעוץ פוליטי שיעניק ייעוץ פוליטי מתאים לקמפיין בחירות. בעת בחירת ייעוץ פוליטי יש לבדוק כמה זמן היועץ הפוליטי נמצא בעסק. חשוב לבקש מהיועץ לפרט לגבי הקריירה שלהם. בנוסף חשוב לשאול מהי המטרה  המרכזית שלהם,והאם היא תואמת את הגישה של הלקוחות. דבר נוסף שחשוב לשאול הוא על תקופת ההתמחות של היועצים. חלק מהיועצים מתמחים בכנסת, אחרים מתמחים בפרסום בתקשורת.

פרסומת קלאסית של הנשיא לשעבר ג'ון קנדי



ניהול משברים - השתיקה איננה יפה לארגון

בעת משבר חשוב מאד לשדר מסר של רגיעה לעובדים. יש להוציא הודעה מסודרת לאמצעי התקשורת בהקדם האפשרי. ההודעה לעיתונות צריכה לכלול את כל הפרטים הידועים ולמסור התפתחויות בהמשך. הודעה לעיתונות היא האפשרות של הארגון להציג את המשבר לפי נקודת מבטו, ולכן כדאי לכלול בה מידע חשוב לגבי החברה תוך התייחסות לדברים החיוביים. ארגון ששותק ולא מגיב לאירועים גורם לכך שהתקשורת תחפש מידע על הארגון. לכן, ניהול משברים צריך להיעשות תוך חשיבה על עתידו של הארגון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה