יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

ניהול משברים מוצלח – הייתכן?



חובה להפגין קור רוח ומנהיגות ליציאה ממשברים תקשורתיים
משבר בארגון זאת כל מנהל יודע עשוי להזיק לארגון ולעיתים למוטט אותו. ניהול משבר באופן מושכל עשוי למנף את הארגון ולתרום להצלחת הארגון, לכן בזמן משבר חשוב מאד לא לאבד קור רוח ולשמור על כושר מנהיגות גם ברגעים קשים. הפגנת כושר מנהיגות ברגעים קשים עשוי להוביל את החברה  לתהליך של יציאה מהמשבר שפקד אותה  ולהצלחה.

המונח ניהול משברים נשמע כמו ביטוי מפחיד עבור מישהו שאינו בקיא בעולם העסקים בפועל, מדובר בשורה של תהליכים שמטרתם למנוע את המשבר בחברה. כדי לטפל במשבר בצורה נכונה חשוב מאד לזהות את נקודות התורפה של החברה במהירות ולשים לב לסימני האזהרה בשדרך כלל מופיעים על פני השטח. 

החלטות חשובות מתקבלות בעת ניהול משבר
ליווי של חברת יחסי ציבור בזמן משבר

תקופה של משבר היא אינה תקופה קלה עבור החברה, ולכן חברות רבות שוכרות ליווי של חברת יחסי ציבור בזמן משבר בחברה. לדעת רבים ניהול משברים צריך להיעשות על ידי חברת יחסי ציבור מקצועית שלה הידע והניסיון. אם מדובר בחברה שיש לציבור עניין בה אז חברת יחסי ציבור תפקידה להעניק ייעוץ תקשורתי כלומר, כלים שיעזרו לחברה להתמודד עם התקשורת.

ההחלטות המתקבלות בעת ניהול משברים הן החלטות חשובות והרות גורל, ולכן במקרים כאלה אין מקום לטעויות אלא להיעזר בחברת יחסי ציבור מקצועית שתוביל ליציאה מהמשבר. כדי לבצע ניהול משברים ברמה איכותית יש לפנות לאנשים בעלי עניין וידע. אנשי המקצוע המלווים את התהליך במקרה הזה חברת יחסי ציבור מקצועית לומדת את הסיטואציה במהירות ומנתחים את המשבר כדי למצוא פתרונות במהירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה