יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

ייעוץ תקשורתי בתקופת האינטרנט



כיום הכלים התקשורתיים גדולים יותר לפרסום ויחסי ציבור
בשנים האחרונות האינטרנט הפך לכלי עבודה מרכזי של אמצעי התקשורת. אם בעבר היו אמצעי תקשורת מצומצמים כמו רדיו וטלוויזיה הרי כיום, אנשים רבים מפרסמים באינטרנט ורואים בו ככלי עבודה מרכזי לכל דבר. במציאות של ימינו האינטרנט הוא כלי עבודה חשוב וגופים רבים נעזרים בו למטרות ייעוץ תקשורתי ופרסום. חברות רבות עושות שימוש באינטרנט למטרות שונות מצד אחד, למטרות פרסום ומצד שני, בחינה של הצגת החברה באמצעות הפלטפורמה של האינטרנט ובמקביל עבודת יחסי הציבור נמשכת גם באמצעי תקשורת אחרים כמו עיתונות ורדיו.                                  

בפוליטיקה מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי יח"צ
התחום של  ייעוץ פוליטי
המונח ייעוץ פוליטי  היה כבר בימי התנ"ך אז נהגו להקשיב לעצות חכמים. כיום ייעוץ פוליטי תופס מקום מרכזי בגופים שונים. כל גוף מכובד נעזר כיום בייעוץ פוליטי החושף את אופן הצגתו בתקשורת  כלומר, בונה אסטרטגיה של יחסי ציבור עבור אותו גוף. ייעוץ פוליטי מאפשר פעולת בקרה מצד הגופים כך ניתן לפקח על המסרים השונים שיוצאים לאמצעי התקשורת ולהתנהל בהתאם בתקופה של משבר.

ייעוץ פוליטי זה תחום מורכב בו נאלץ היועץ הפוליטי להתנהל באופן מחושב בסיטואציות שונות. הפוליטיקה בישראל היא דינמית, ולכן כל מי שפעיל בזירה יודע שמצפה לו עבודה קשה בתחום. אנשים שעוסקים בתחום של ייעוץ פוליטי באים לתחום מתוך הבנה שלא כל עצה שיגידו תתקבל בברכה. אין ספק זה רגע קשה לאגו, אבל צריך לדעת כיצד להתנהל במצבים כאלה ולא לאבד את העשתונות לנוכח אנשים שבוחרים לא להקשיב לעצות שונות .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה