יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

ייעוץ תקשורתי בזמן משברים



ביחסי ציבור ישנם כלים רבים, אבל טעות אחת קטנה יכולה להרוס תדמית שלמה
החיים מלמדים שכל ארגון או חברה נעזרים בשירות של ייעוץ תקשורתי. פעמים רבות אנשים נקלעים לצרה שלא דמיינו לעצמם ולעתים יש עניין לציבור וברגעים כאלה יש חשיבות רבה להתנהלות תקשורתית נכונה ולכן צריך להיעזר בייעוץ תקשורתי. אם מתרחשת תקרית בארגון בו יש עניין לציבור הארגון צריך לדעת מתי הזמן הנכון להגיב על התקרית אם התקרית קשורה בפעילות עסקית אזי צריך להגיב בצורה מכובדת כדי לא לפגוע בעובדים בארגון. כידוע ההתנהלות במצבים של משבר היא התנהלות מהירה ואין בה זמן לטעיות יש לחשוב בדיוק על מנת למזער את הנזק.
החשיבות של יחסי ציבור                

בזמן משבר קיימת חשיבות רבה לפעולת יחסי ציבור, אולם קיימת בעיה אחת עם יחסי ציבור והיא חוסר היכולת לשלוט במסר. מהרגע שהמסר מועבר לערוצי התקשורת השונים הם יכולים להחליט על דרך התנהלות שונה לחלוטין.כך למשל אי אפשר להתערב לעיתון בשיקולים של פרסום כתבה.

ייעוץ פוליטי לצורך שינוי תדמית

הפוליטיקה בישראל היא דינמית ומשתנה כל הזמן, ולכן פוליטיקאים רבים מוצאים את עצמם נעזרים בשירותי ייעוץ פוליטי מסיבות שונות. פעמים רבות כדי לשנות את התדמית. כל גוף יודע ששינוי תדמית עשוי להביא הביא להצלחה של העסק או במקרה הזה אם פוליטיקאי יחליט לשנות את התדמית זה יכול לסייע למפלגה בה הוא חבר. ייעוץ פוליטי הוא פתרון מצוין ברגעי משבר, שכן ביכולתם של  יועצים פוליטיים לראות את תמונת המצב הכוללת ובהתאם לכך לבנות אסטרטגיה לצורך שינוי תדמית. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה